آخرین تحولات لبنان

علیرضا کاظمی گفت: بی شک مکتبی که سید حسن نصرالله، این مجاهد خستگی ناپذیر و عالم ربانی، بنیان نهاده است، نه تنها با شهادت وی از بین نخواهد رفت، بلکه به برکت خون پاک او و یارانش، مستحکم‌تر از گذشته ادامه می‌یابد.

وزیر آموزش و پرورش: مکتب سیدحسن نصرالله مستحکم‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت

به گزارش قدس آنلاین از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در متن پیام علیرضا کاظمی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان آمده است: بسم رب الشهدا و الصدیقین«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً»«ما ایمان داریم که اسلام سرانجام فلسطین را نجات داده و قدس عزیز را از دست متجاوزین پس خواهد گرفت.»

رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی درکشتار مذبوحانه و موشک باران وحشیانه غزه و لبنان و به شهادت رساندن دبیرکل حزب‌الله لبنان، سید حسن نصرالله؛ این مجاهد نستوه و شخصیت وارسته و اسطوره مقاومت که سراسر عمر پربرکت خود را در راه مجاهدت و دفاع از مردم بی‌پناه و مبارزه با استکبار گذراند، اوج استیصال، رذالت و خوی پلید و منفور رژیم متجاوز و کودک کش صهیونیستی را به جهانیان نمایان و قلب مسلمانان و آزادیخواهان جهان را جریحه‌دار کرد.

وزیر آموزش و پرورش ضمن محکوم کردن اقدام ددمنشانه رژیم منحوس اسرائیل در ترور ناجوانمردانه‌ دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت در ضاحیه‌ بیروت، از پیشگاه خداوند سبحان، برای این پرچمدار محور مقاومت و همرزمان شهیدش، علوّ درجات را مسئلت کرد.

ما دانش آموزان با ابزار علم و عمل و تقوا و تبیین، میدان دار این نبرد خواهیم بود

همچنین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ، همزمان با ترور وحشیانه رژیم صهیونسیتی علیه مردم لبنان و شهادت سید شهید حسن نصرالله ؛ جمعی از دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی در بیانیه ای بدین شرح ضمن محکومیت این اقدام، بر ادامه راه این شهیدان تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، در متن این بیانیه آمده است: رژیم غاصب و جنایت‌پیشه صهیونیستی که در آستانه سقوط قرار دارد، پس از سال‌ها جنایت و ستم با پشتیبانی آمریکا و سکوت نهادهای بین‌المللی، بار دیگر دست به جنایتی شنیع زد و رهبر شجاع مقاومت، سید بزرگوار حزب‌الله لبنان را به شهادت رساند. اما این رژیم غافل است که خون شهدا درخت مقاومت را تنومندتر می‌کند و مبارزه حق علیه باطل با اراده‌ای استوارتر ادامه خواهد یافت.

این بیانیه می افزاید: ما دانش آموزان با ابزار علم و عمل و تقوا و تبیین، میدان‌دار این نبرد خواهیم بود و به گوش عالمیان این را می‌رسانیم که با شهادت سرداران مقاومت این مکتب حسینی تضعیف نخواهد شد.

ما اعضای قرارگاه ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آمادگی داریم تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و در هر عرصه‌ای که ایشان فرمان دهند، از آرمان‌های حق و عدالت دفاع کنیم و یقین داریم که خون‌های پاک شهدا، به فتح قدس و پیروزی کامل جبهه مقاومت منجر خواهد شد.

قسم به وعده الله پیروزی با جبهه حق است؛ هیچ تلاطمی ما را از میدان جهاد حذف نکرده و نخواهد کرد که ما سوار بر کشتی حسین بن علی (ع) هستیم و به اذن الله به زودی در قدس شریف و آزاده به رهبری امام امت نماز اقامه خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.